Witam, Zapraszam do obejrzenia bloga poświęconego osobie Michaela Jacksona, a właściwie wszystkiemu temu, co związane jest z jego muzyką. W tym miejscu staram się na bieżąco umieszczać zdjęcia i opisy kolekcji płyt, kaset, książek i innych rzeczy, które udało mi się zebrać od 1996 roku.

28 grudnia, 2012

THE STARSOUND ORCHESTRA PLAYS THE HITS MADE FAMOUS BY MICHAEL JACKSON - EU



Dziś w moje ręce trafiła taka oto kaseta. Wcześniej nigdzie nie spotkałem tego wydania (inna sprawa, że specjalnie go nie szukałem ;) ). Po hologramie stwierdzam, że nie jest piratem, jednak w internecie dość ciężko jest coś na jej temat znaleźć. Nie jestem wielkim fanem cover’ów MJ’a (z małymi wyjątkami oczywiście), ale interpretacje instrumentalne bardzo lubię i zbieram.W swoich zbiorach, mam ok. 20GB utworów instrumentalnych Michaela, a niniejsza kaseta jest jednym z niewielu nośników z samą muzyką Jacksona w mojej kolekcji. Materiał, który zawiera  wykonywany jest przez niejaką Starsound Orchestra. Orkiestra ta, nie jest zbyt popularna, o czym przekonałem się szukając jakichś informacji na ich temat. Kaseta nie jest żadnym rarytasem, jest raczej ciekawostką w kolekcji. Podoba mi się fakt, iż w sporej części utworów instrumentem wiodącym jest saksofon. Moim zdaniem najprzyjemniejszy instrument dla ucha :).



Rok wydania : 1996
Numer katalogowy :  NL 006-4

1 komentarz:

  1. Hm, na pewno jest to jakaś ciekawsza pozycja w kolekcji, jeśli kiedyś się z nią spotkam to zastanowię się nad zakupem.
    NN na collection-of-jackson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń