Witam, Zapraszam do obejrzenia bloga poświęconego osobie Michaela Jacksona, a właściwie wszystkiemu temu, co związane jest z jego muzyką. W tym miejscu staram się na bieżąco umieszczać zdjęcia i opisy kolekcji płyt, kaset, książek i innych rzeczy, które udało mi się zebrać od 1996 roku.

28 grudnia, 2012

MICHAEL JACKSON - DANGEROUS (HOLLAND)

W czasie świątecznych porządków, na strychu można znaleźć całkiem ciekawe rzeczy. Koleżanka mojej dziewczyny znalazła "zabytkowy Dangerous" wyprodukowany w Holandii :) , a że znajomi wiedzą co robić z takimi rzeczami, to żadne wydawnictwo opatrzone nazwiskiem Jacksona się nie zmarnuje ;). 




Rok wydania : 1991
Numer katalogowy : 465802 4

3 komentarze:

  1. Wow, zazdroszczę ;) Ja znalazłam rok temu na strychu mojego wujka wideo Michaela. Pamiętam, jak potem wszystkich namawiałam do takich porządków ;)
    collection-of-jackson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No no mi takie porządki u kolegi taty przyniosły Thrillera i Bad na winylu thriller z Bułgarii a Bad z Polski. Niby nic nadzwyczajnego i nic czego bym nie miał :P ale Bad jest o tyle dziwne że się nie otwiera i nie ma tych ośmiu zdjęć z sesji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe postanowienie noworoczne... Zachęcajmy znajomych do sprzątania strychów i piwnic. Nigdy nie wiadomo co skrywają zakamarki ;). A tak na poważnie, to będąc parę lat za granicą zebrałem trochę płyt z tzw. "wystawek". Ludzie robili porządki w domach i wystawiali niepotrzebne rzeczy na ulicę by zabrali to śmieciarze. Na szczęście byłem szybszy i udało się trochę uchronić przed destrukcją. Piękne late 90te. Teraz wszystko ląduje na ebay'u i nie jest już tak różowo.

    OdpowiedzUsuń