Witam, Zapraszam do obejrzenia bloga poświęconego osobie Michaela Jacksona, a właściwie wszystkiemu temu, co związane jest z jego muzyką. W tym miejscu staram się na bieżąco umieszczać zdjęcia i opisy kolekcji płyt, kaset, książek i innych rzeczy, które udało mi się zebrać od 1996 roku.

08 lipca, 2013

MICHAEL JACKSON - HISTORY (POLAND)

Mam pytanie, bo niestety zgubiłem kiedyś książeczkę do tych kaset, czy ktoś z Was wie,czy książeczka ta różni się czymś od tej z cd ?





Rok wydania : 1995
Numer katalogowy : 474709 4

4 komentarze:

  1. Książeczka jest, tzn. była taka sama. Ja np. swoją wieku bardzo młodzieńczym pociąłem ... hehe, tzn powycinałem zdjęcia MJ i ponaklejałem w zeszycie :D
    Poza tym z tego co pamiętam na wydaniu kasetowym jest nieocenzurowana wersja TDCAU.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, dobra, to ja też się przyznam... Ja również swoją pociąłem :D i powyklejałem płytę pilśniową, która stała nad radiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet mam jeszcze ten zeszyt gdzieś schowany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym był w posiadaniu takiej rzeczy, na pewno umieściłbym na blogu :). Fajnie zrobić sentymentalną podróż w przeszłość. Mówię Ci, jak kiedyś znajdziesz zeszyt, to trzaśnij parę zdjęć. Ja dziś strasznie żałuję, że pozbyłem się tych wszystkich pamiątek z dzieciństwa, to w końcu część całej przygody z muzyką Mj'a. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń