Witam, Zapraszam do obejrzenia bloga poświęconego osobie Michaela Jacksona, a właściwie wszystkiemu temu, co związane jest z jego muzyką. W tym miejscu staram się na bieżąco umieszczać zdjęcia i opisy kolekcji płyt, kaset, książek i innych rzeczy, które udało mi się zebrać od 1996 roku.

09 maja, 2013

MICHAEL JACKSON - BAD SPECIAL EDITION (AUSTRALIA)

Nie wiem jakim cudem nie umieściłem tej płyty wcześniej na blogu, zwłaszcza, że jest w mojej kolekcji od wieków. Niby nic specjalnego, a jednak różni się wizualnie znacząco od wydań z Europy. Zawsze zastanawiałem się dlaczego wytwórnia decyduje się wydać płytę (z identycznym materiałem) w zmienionej szacie graficznej...  Pomijając oczywiście fakt, że chodzi o kolekcjonerów.







Poniżej, porównanie wydań z Europy i Australii :


Rok wydania : 2001
Numer katalogowy : 5044232000

2 komentarze:

  1. No to mnie zaskoczyłeś. Przyznam się bez bicia, że nie miałem pojęcia, że taka wersja istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też to zaskoczyło :). Z tego co wiem, poza Australią, wydania w tym kolorze są jeszcze w USA i Korei.

    OdpowiedzUsuń