Witam, Zapraszam do obejrzenia bloga poświęconego osobie Michaela Jacksona, a właściwie wszystkiemu temu, co związane jest z jego muzyką. W tym miejscu staram się na bieżąco umieszczać zdjęcia i opisy kolekcji płyt, kaset, książek i innych rzeczy, które udało mi się zebrać od 1996 roku.

10 lutego, 2013

MICHAEL JACKSON - SPECIAL EDITION... (UNOFFICIAL / GERMANY)

Dziś dostałem takie oto DVD w prezencie od znajomych z Niemiec.






Rok wydania : 2009
Numer katalogowy : (swoją drogą niezły ;) ) Best.Nr.xxxx

2 komentarze:

  1. Nie ma jak konkretna dziurka w nosie :P
    Ja mam podobny "wynalazek", chodzi mi o "Niezwykłe życie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, z tą dziurką zrobili "raz, a dobrze" :P.
    Tych "wynalazków" na rynku jest faktycznie co niemiara.
    Nie ma to jak dać nową "słit focie" no i kartonik oczywiście i taadammm..., mamy nowe wydanie dla fanów ;).

    OdpowiedzUsuń