Witam, Zapraszam do obejrzenia bloga poświęconego osobie Michaela Jacksona, a właściwie wszystkiemu temu, co związane jest z jego muzyką. W tym miejscu staram się na bieżąco umieszczać zdjęcia i opisy kolekcji płyt, kaset, książek i innych rzeczy, które udało mi się zebrać od 1996 roku.

11 stycznia, 2012

MICHAEL JACKSON...Pakowanie

Zgodnie z obietnicą umieszczam zdjęcia kolekcji, co prawda nie jest kolekcja w pełnej okazałości, ale zawsze.
Właśnie jestem w trakcie pakowania rzeczy z MJ, a nie jest to proste. Najbardziej boję się, że w trakcie transportu coś się zniszczy, połamie... No, a na chwilę obecną niestety brak mi kartonów na tyle wytrzymałych i pakownych by to wszystko pomieścić. Jak tylko wszystko popakuję, to wstawię resztę zdjęć :)








CDN.

6 komentarzy:

  1. Tak to w kartonach trzymać, grzech. Normalnie "grzech śmiertelny" :P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, grzeszę wiem (Michael, wybacz :P). No, ale jakoś trzeba przewieźć. Mam wątpliwości czy inaczej by się dało, nie że jestem zaraz złym kierowcą, ale ten manewr mógłby nie przejść:P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz podzielić się sekretem w jakich foliach ochronnych trzymasz swe okazy? : D
    Sam muszę to zrobić. Mam zboczenie nawet co do kurzu. : /

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam awersję do kurzu, wilgoci itp., dlatego kupuję specjalne folie ochronne na cd na Allegro. Jest tam duży wybór,można dostać opakowania na różne wielkości płyt. Ogromną ich zaletą jest też to, że posiadają z tyłu klejący pasek. Oprócz folii na cd dostaniesz tam również opakowania na dvd czy magazyny i książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://allegro.pl/okladki-zaklejane-na-cd-100szt-tzw-japonskie-i2027922536.html#tabsAnchor

    OdpowiedzUsuń